قالیشویی تهران
نوشته شده توسط : نیما مزندی فرفری

در این پست قصد داریم یک سری از قالیشویی های تهران را برای شما معرفی کنم 

 

 

قالیشویی تجریش

اگر شما در منطقه تجریش زندگی می کنید و می خواهید فرش های خود را به شستن بسپارید . می توانید از یکسری از قالیشویی های این منطقه پرس و جو کنید اما پیشنهاد ما استفاده از قالیشویی تجریش است که در این منطقه واقع است. و دارای ویژگی های بخصوصی است که شما می توانید از آن ها به بهترین نحو ممکن بهره ببرید . 

 

قالیشویی اقدسیه 

قالیشویی دیگری که امروز می خواهیم معرفی کنیم عبارت است از قالیشویی اقدسیه که در این منطقه واقع است . این قالیشویی دارای مجوز اتحادیه قالیشویی تهران است . این مجوز به قدری دارای اعتبار است که می توانید بدون تحقیق در مورد صحت کارهای این قالیشویی اقدام به شستن قالی کنید . قالیشویی اقدسیه یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند باشد برای تمیز شدن فرش ها و منزل . ویژگی های بسیاری را می توان برای این قالیشویی عنوان کرد . اما بهتر است خودتان به این مطلب پی ببرید .

 

قالیشویی کامرانیه

آخرین قالیشویی که امروز می خواهیم برای شما معرفی کنیم . قالیشویی کامرانیه واقع در این محل است . از ویژگی های بارز این قالیشویی سرویس رفت و برگشت فرش هاست که به صورت غیر رایگان اما به صورت ارزان ارائه می شود . این سرویس نقش بسزایی در انجام سریع امور دارد . 





:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: